HTML

Dombon a tanya

Isten háta mögött is van élet. Sőt, út is vezet odáig.

Friss topikok

Linkblog

Címkék

adásvételi (1) alku (1) eladó (1) falusi (1) ház (3) hitel (1) kert (1) nyugalom (1) otthon (1) paraszt (2) szerződés (2) tanya (3) város (1) vásárlás (3) vidék (1) Címkefelhő

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.09.22. 12:18 536939

Szédülök a betonon

Az egész tanya ötlet onnan indult, hogy elegem lett az albérletből. A szülői házat már rég elhagytam, sok helyen laktam már, de mindig albérletben. Itt az ideje, hogy saját otthonom legyen. Egy állandó.

Most talán állok úgy, hogy saját házat vegyek. Meg különben is, mire várjak? Reálisan kell gondolkodnom, ez eddig is ment. Így felálltak a paraméterek. Nem nagy hitelösszeg, viszonylag rövid időre, tíz évre. Az összeg miatt élesen behatárolható a megvehető ingatlanok száma. És az igényeim sem egyszerűek, de nem is nagyok. Kisvárosban születtem, laktam metropoliszban, kertes házban és betondszungelben is. A természetre szükségem van. Szomszédok nem kellenek! Sőt, nem is bírom őket. Az otthonom az enyém legyen. Ne zavarjon ott senki.

Az utazás nem gond, vezetni szeretek, de azért a világ végére mégsem mehetek. Így gyakorlatilag a városom körüli falvak, vagy tanyák jöhettek szóba. Sok-sok-sok házat megnéztem, rosszabbnál rosszabbakkat és drágábbnál drágábbakat. Putrikat 6-8 millióért.

Aztán rátaláltam egy gyöngyszemre! Öreg parasztház, gyönyörű kerttel, korának megfelelő, de az átlagnál jobb állapotban. Persze, van mit csinálni rajta, de beköltözhető. Hamar rájöttem, ez a ház kell nekem!

Most jó úton haladok felé, ha minden igaz és semmi nem jön közbe, egy hét múlva lerakom érte a foglalót.

Blogomban ezt a folyamatot szeretném leírni. Mit kezd a természetben egy alapvetően városban szocializálódott, viszont természetközeli ember? Munkám a számítógép elé köt, de csak akasztott ember nem voltam még, nem áll tőlem távol a fizikai munka. Majd meglátjuk, mi lesz. Szerintem kapok majd hideget, meleget!

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás város hitel ház paraszt vidék tanya


A bejegyzés trackback címe:

https://dombonatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr55675588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása