HTML

Dombon a tanya

Isten háta mögött is van élet. Sőt, út is vezet odáig.

Friss topikok

Linkblog

Címkék

adásvételi (1) alku (1) eladó (1) falusi (1) ház (3) hitel (1) kert (1) nyugalom (1) otthon (1) paraszt (2) szerződés (2) tanya (3) város (1) vásárlás (3) vidék (1) Címkefelhő

Licenc

Creative Commons Licenc

2008.09.30. 15:25 536939

Innen indulok és ide érkezek

Most, hogy sikeresen megalkudtunk és ma aláírtam az adásvételi szerződést az öröm mellett szokatlan érzéseim vannak. Életem első házát vettem meg. Sokat laktam már albérletben, költöztem jó sokszor. De ez most az én házam.

Ezt egy életre választottam. Itt fogom élni mindennapjaimat. Lesznek napjaim egyedül (teljesen egyedül, hisz senki nincs a környéken), párommal és barátaimmal. Itt fog rámszállni a vak éjszaka és itt fogok megélni rengeteg napfelkeltét. Ide megyek haza, innen indulok el. Minden nap!

Lesz időm apránként mindet a saját arcomra formálni és minden úgy marad, ahogy én csináltam. Ez valami egészen kellemes érzés. Nem is tudnám mihez hasonlítani. Nem kell alkalmazkodnom senkihez, teljesen a magam ura vagyok. Azt hiszem, itt teljes lesz a nyugalmam. Erre vágytam mindig. Lett egy saját othonom!

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás szerződés ház kert otthon nyugalom tanya adásvételi


A bejegyzés trackback címe:

https://dombonatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr10689111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása